Arkadaşlar hiçbir sorun yokken 6 haftalıkken kalp atışını duyduk normal kontrolü vardı doktor kalp atışı yok dedi başka doktor çağırdı o da baktı yok dedi kürtaja aldılar. Ciğerim yanıyor ne yapacağım nasıl toparlayacağım bilmiyorum. Daha önce kimyasal gebelik geçirmiştim. Uzun süre olmadı çocuğum sonra olmuştu…