Deniiibayyy bende tam yazacaktım tanışalım kaç yaşındasın adın ne nerelisin diye. Yok canım benim bir kızım var 8 yaşına girecek 5 ay önce plansız bir gebeliğim oldu bilmeden ben de sivilce kremi tedavisi görüyordum bebeğe etki etmiş aldırmalısın felan dediler sonun da da psikolojik olarak baya üzgün ve stresliydim düşük yaptım 3 aylık sonra doktor 6 ay korunmamı söyledi bende 5 ay bekledim son bu ay 21 den sonra doktor onayından sonra denedik 5 6 kez öyle işte