[silindi] burcinbaydar1 ben awoxta hiç yanılmadım. Bu şekilde çıktığındada beta 23.08 çıkmıştı benim çizgi aynı böyleydi.
[silindi] burcinbaydar1 ayyy hadi hayırlısı olsun inşallah vardır bizde mutluluğunuza ortak oluruz❤️🫶🏻
Busranur_mnts burcinbaydar1 hayırlı olsunn canımm ben de avoxta çok.silik çizgiyle öğrendim 25 çıkmıştı
mlke2906 burcinbaydar1 ayyy maşallahhhh hayrılı olsunn canım 2 günde bir var artışı görürsün 2 katına çıkarsa güzel bir artış sağlıcakla kucağına almak nasip olsun :)