Kubraainci sana tek bisey söyleyeceğim "“ doğurunca geçer ”"..
Evet gerçekten de doğurunca Geçecek Benim ilk gebeliğimde neler yapıldı neler haplar kremler fitiller Doktor vajina mı batikonla bile yıkadı asla ama asla bir çözümünü bulamadık en sonunda dedi ki doğurunca geçecek Seninki dedi Ve gerçekten doğurduğum gibi geçti .ikinciye gebeyim çok şükür Öyle bir sorunum yok şu anda