LadyX aynen haklısın ama kadinlarimiza o kadar baskı yapılıyor ki sanki erkekler çok temiz afedersin belki eşinden bulaştı çünkü mantar iki tarafta da tedavi edilmeli , normal doğumda sorun çünkü bebeğe bulasabilir o yüzden mantar varsa doğumdan önce tedavi edilmeli ve dikkat edilmeli enfeksiyonda bile ben sezaryen olmuştum ilk bebeğimde doktorlar çok ugrasmisti idrar yolu enfeksiyonunu bitirmek için bana 3 gün serum vermislerdi.Bazen mantar sandığımız başka rahatsizliklarda olabilir maalesef.