Edanur-gul bence 1 numara çok almayın, ben yaklaşık 2 paket civarı kullanmıştım, yani 100 adet felan, 2 numaradanda 2-3 paket civarı kullandım, ilk doğduğunda çok sık alt değişimi oluyor, günde 8-10 defa olabiliyor duruma göre ☺️ gün bazına vurarak tahmini bu şekilde hesaplayıp almıştım, fazlasıyla yetmişti, ihtiyaç halinde yine alınır, ama 3 ve 5 numarayı gözünüz kapalı yedekli alabilirsiniz, çünkü büyüme atakları oluyor, biz 3 numaradan sonra 4ü çok az kullandık desem yeridir, hooopp 5e geçtik 😅 aralarda 4+ felan kullandık oda iyiydi