gizeyasar hayatım boyunca jilet hatasına 1kere düştüm ve hemen geri ağdaya döndüm.. normalde kendim yapıyordum ama gebeliğin 6.ayından itibaren kuaföre gidiyorum, gerçekten çok büyük rahatlık.. yarın doğum olacak inşallah dün gittim ve 40ım çıkana kadar beni idare eder diye düşünüyorum. En son 3hafta önce gitmiştim kuaför çok fazla çıkmadığını söyledi ama yinede olanı aldırdım tavsiye ederim kesinlikle. 1ay çok rahat götürüyor. Eşe yaptırmak bana uygun bi yöntem değil 🙈