gizeyasar İyi akşamlar kızlar bir sorum olacak ben yeni hamileyim ve genital bölgem için jilet kullanıyorum fakat ilerleyen zamanda bu çok zor olacak yani hamilelik döneminde bu işi siz nasıl hallettiniz acaba 🥹
Nisanmomy gizeyasar gebelik öncesi epilasyona gitmiştim çok iyi sonuç almıştım ama maalesef gebelikte yeniden çıkmaya başladı. Ben gebelik başından beri jilet kullanıyorum.
yorgunannis gizeyasar zaten jiletten başka yapamaz ki insan ağdaya giden de vardır mutlaka ha bide eşine yaptıran var ben yaptıramam hayatta karın büyüyünce ayna ile destek alarak halledilir.
Ceku256 gizeyasar muayenelerde idare edecek kadar kendim temizliyordum doğum yaptığım gün eşim yardım etti
gebesss gizeyasar biraz abez kaçıcak belki ama 4.5 aya kadar kendim çamsakızı ağda yaptım jilet tahriş ediyor hamam otu tozu kullanıyorum şuan 29 haftaya giricem cuma günü kara kara nasıl alıcam diye düşünüyorum hiç göremiyorum çünkü
gizeyasar Nisanmomy evet maalesef gebelikte hormonlarımız tekrar dengesizleştiği için epilasyonun çok faydası olmadığını duymuştum, normalde ben de evde kendim lazer cihazı kullanıyordum fakat gebelik planladığım zamandan itibaren kullanmayı bırakmıştım zaten hormonlarımız değişecek diye ama şu an nasıl bir yol izlesem bilemedim
Havin49_ yorgunannis bemde asla eşime yaptıramam ya yapana saygı duyuyorum ama bilmiyorum benim midem bulanıyor eşimin de bulanır diye düşünüyorum 😆😆
Nisanmomy gizeyasar şu an 26. Haftamın içindeyim eşim yardımcı oluyor yapacak bir şey yok. Ağdaya cesaret edemiyorum
mimaa gizeyasar bende sizin gibi evde lazer cihazıyla yapıyordum hamile olduğumu öğrenince bıraktım. Şimdi jilet kullanıyorum karnım büyüdüğü için biraz zor oluyor ama olduğu kadar artık çok takmıyorum
gizeyasar mimaa ya ben biraz fazla stres yapıp utanıyorum sanırım böyle şeylerden bilemedim çok kafaya taktım
Nisanmomy gizeyasar gebelikte göbek kısmında ve yüzümde tüylenmeler başladı daha önce bu kısımlarda hiç tüy yoktu. Kontrolüm sırasında doktoruma sordum bu tüyler için ne yapabiliriz diye göbek ve yüz bölgesini almamamı söyledi doğum sonrası bunlar büyük ölçüde döküleceğini söyledi. Bacak bikini bölgesi içinDe hamile kadınlarda biz doktorlar buna asla sıkıntı yapmıyoruz. Zaten zorlu bir süreç ani gelişen durumlar olabiliyor ya da o an temizleme şansınız olmayabiliyor sonuçta göbeğiniz büyüyor hareketleriniz kısıtlanıyor hiçbir doktor hamile bir kadın için bunu sorun yapmaz bizler için bu gayet normal olağan bir durum demişti.
girlll Gebelikten önce bir tane kıl tüy problemim yoktu çünkü yıllarca lazere gittim fakat hormonlar öyle bir değişiyor ki hiç gitmemişim gibi çıkmaya başladı, ağdaya başladım. Jilet yaptıktan sonra ki görüntü beni çok rahatsız ediyor :(
Deletedmom_297 gizeyasar 20. Haftadayım hala jilet kullanıyorum karnım büyüdükçe eşime aldıracağım vallla gebelikte istenmesede tüy dökücüde kullandım
imrnsrkl Hamam otu zararlı değil mi bende jilet kullanıyorum ChatGPT ye sordum tuhaf önerilerde bulundu bilemedim bende 🥲 tüm lazer çöp oldu
gerigeldik gizeyasar ilk gebeliğimde jilet kullanmıştım ve karın büyümeye başlayınca aşırı zorlanmıştım maalesef. Doğumdan sonra direk ağdaya başlamıştım. Şu an yine hamileyim ağdaya devam ediyorum en rahatı bence
Dmlirmak gizeyasar maalesef ki bende jilet kullanmak zorunda kalıyorum cildim hassas olduğu için ağda kullanamıyorum epilasyona da param yok tüy dökücü kullanıyordum ama hamile olunca kimyasal diye bıraktım jilete devam ettim şimdi göbeğimden göremiyorum kontrollere gideceğim zaman eşimden rica ediyorum çok utanıyorum ağlıyorum ama yapacak birşeyim yok maalesef doğuma kadar idare edecez böyle
Havin49_ yorgunannis ben eşimden rica etsem yapar aşkım Allah var ama ben kendim yaptırmam midem bulanır eşimin orayı yapmasından