Biranne26 Bu bende tutmadı kızlar geçenlerde bi posttada yazmıştım çiğköfte turşu acı çok yedim diye ama dün öğrendiikki oğluşumuz oluyor sizdede böyle olan varmııı 😁
denizannee Biranne26 ilk öğrendiğim günden itibaren limonu tuzlayıp tuzlayıp yedim. Teneke turşuyu çerez yer gibi yedim ama %80 erkek dedi 15+4te. Alakası yok yani 🤷🏼♀️
Nur_mira Biranne26 benimde canım sürekli tuzlu tursu ekşi cekiyordu hep beyinde kız olacağını hissediyordum ama oglanmis 😊
hunilimom Biranne26 tatlı yedim baklavalar böyle gözümün önünde dönüyordu resmen acı yedim kızım olucak😂😂
YagmurDaskn Biranne26 15+1 haftalığız cinsiyeti akşam öğrencem inşallah ❤️ Ekşi de yiyorum tatlı da. Genel anlamda bi ara acılı şalgama kafayı takmıştım. Şu sıralar tatlı yemek istemiyorum. Çok merak ediyorum
Tuba-Sahra Biranne26 iki hamileligimde ekşi elma limon yedim oğlum oldu 3. Hamileligimde sevmediğim halde deli gibi. Tatlı yedim kız oldu 😍😍
AlininAysesii Ben de az önce 5 tane dondurmayı gömdüm ama kızım oluyor 🙈🙈🙈 ye tatlıyı çıkar Hakkı’yı olayı da palavra 😂
d190516 Biranne26 vallahi yalan ekşiye bayılıyorum tatlıdan resmen soğudum ama Aslan bey yolda 😂19 buçuk haftalığız oğluşumla 🙈
honey Biranne26 evet bu ye ekşiyi doğur Ayşeyi, ye tatlıyı çıkar Hakkıyı mevzusu hep söyleniyor ama geçen internette bi sitede gördüm, tuzlu ve ekşi şeyleri yemek erkek olacağına, tatlı yemekde kız olacağına işaretmiş :) Bunlar işin esprisi ama bu zamana kadar niye böyle denmiş acaba ? Hatta burda okudum https://gizliilimler.tr.gg/Hamilelikte-Erkek-ve-Kiz-Cocuk-Belirtileri.htm
Biranne26 honey eşimde görmüş onu bende sürekli ekşi yediğim için erkek olcak dedi hep ce doğru çıktı
Gull9186 Biranne26 bennnn banada öyle dediler hala da ekşi yiyorum gram tatlı ile alakam yok ama oğluş 🐣bu sene erkek senesi gibi 🤷🏻♀️
Devran Batıl inanç 😂 turşulu çiğ köfteler ekşili jelibonlar turşu suları limonlar limon tuzları 😂 ama sonuç 33+5 erkek benimki 😂