-2024 37 haftaligim ve hala isim bulamadik bende burda bekliyim ervayi bende düşündüm ama evde çok fikir söyleyen olduğu için hafsa meva Ahsen erva melek gidip geliyoruz
-2024 minnosss58 Bende çok beğendim ama eşim ve çocuklar Ahsen ile dalga geçiyor ahhh sennn diye uzatiyolar gülüyorlar 😂
hd_d minnosss58 inci hic olmamis kiz birbirinden ccokk bağımsız böyle uyumlu olsa erva faln daha yakışacak bir ikili biraz daha düşünün 🤭 olmassa da zaten tek haliyle de güzeller
hd_d minnosss58 kız o kadar düşündüm bulamadım ne basina ne de sonuna isimlerin pek birsey yakışmıyor valla😅🤭
minnosss58 hd_d aynen tek isim çok kısa soyadımız da iki harfli zaten en azından ismini biraz uzun tutalım 😂😂