hd_d minnosss58 Tek isiim daha iyi olur gibi geldi erva da meva da tek çok güzel isimler bide iki isim pek söylemiyorlar
hd_d minnosss58 inci hic olmamis kiz birbirinden ccokk bağımsız böyle uyumlu olsa erva faln daha yakışacak bir ikili biraz daha düşünün 🤭 olmassa da zaten tek haliyle de güzeller
Busranur_mnts minnosss58 Erva ismini çok seviyorum eşim istemedi yoksa koyardım inci Erva da Erva nur da güzel bence
minnosss58 Busranur_mnts Erva ile Meva arasinda kalmıştık eşim de Erva’ya daha sıcak bakıyor ama ikinci bi isim daha olsun istiyoruz da henüz ona karar veremedik inci diye düşündüm ama daha iyi bi isim bulursak neden olmasın 😊
Busranur_mnts minnosss58 ben de iki isim olsa asmin Erva düşünmüştüm de ortak karar vermedik vazgeçtim ondan 🤣 asn de Doğu tarafında kullanılıyor genelde eşim de mardinli