havakcdl-48 Merhabalar herkes inşallah sağlıcakla kavuşursun bizde su an 36+4 uz 25 i kavuşacağız bir aksilik olmazsa inşallah 2 sezeryan olacak
Halime34 Beyza_35 benimki geçen hafta dönmemişti bu haftada dönmezse 20 kasımda sezeryan eğer dönerse artık ne zaman gelirse beklicez Herşeyimşz hazır
Damla7549 Halime34 benimde dönmedi bebek ama geceleri hiç uyuyamıyorum agrıdan aşırı agrım var kasıklarımda ayaklarıyla bastırıyor cok kötü oluyorum sizde aynı sorunu yaşıyor musunuz
havakcdl-48 Sizinde kasiklarinizda ve vajinanizda agri varmi ya ilk geceliğine hiç böyle hatırlamıyorum doktoruma sorunlara ikinci de ağrın normal rahmin ilk hamilelikten sarktigi icin bu bebek daha aşağıda diyor
Halime34 Damla7549 tabi oluyor bir kaç gün önce geçmeyen agrılarım olunca sancı zennetip gece hastaneye gittik ama sancı çıkmadı bebek dönmeye çalıştıgı için ağrı olduğunu söylediler