EsoMom_ Beyza_35 sezaryen olucazzzz şuan 37+2 olduk 🥰🥰 cuma günü sabah insallah bebeğimi kucağıma alıcam 💙🥰
Beyza_35 Doktorum bebeğimin aşağıda olduğunu söyledi bu hafta zaten vajinal istiyordum, çatı kontrolü yapıldı herşey yolunda ilerliyoruz. Bebeğim 3150 gr gözüküyor çantamız hazır.
Halime34 Beyza_35 benimki geçen hafta dönmemişti bu haftada dönmezse 20 kasımda sezeryan eğer dönerse artık ne zaman gelirse beklicez Herşeyimşz hazır
DuruDefne_mommy Beyza_35 pazartesi günü sezaryan günü alicaz en son 34 de kontrole gitmiştim o zaman 2500 dü kilosu
Beyza_35 Beyzanurmomy sakin kalıp nefes alıp verdim ben benimde ilkti gıkım çıkmadı sonra biraz sızlıyor vajina.