lovemomm777 iremzeyneep 💕sağolun belirli günleri varmış salı gününe randevu verdiler. Eşimle benden kan alıncak bizede aray bakılcakmış. 4 hafta gibi çıkar aray sonucu . Ön sonuç erken çıkıyor ama down gibi trizomilere bakar oyüzden temiz gelmesi bir anlam taşımıyor. Sizinki mikroarayde belli olan birşey dedi dün genetik doktorunun asistanı. Uzun bir bekleme sürecimi olacak sonu güzel olacak inşallah 🤲🏼
lovemomm777 “iremzeyneep”#p38564195 🙏🏼amin inşallah yarın sabah amniyosentez yapılcak. Allah yardım etsin hepimize. Mikroarrayda yeterli olmayabilirmiş başka başka testlerde yapabilirlermiş karmaşık bi durum anladığım kadarıyla 🤲🏼