lovemomm777 İnşallah bende çok gönülden inanıyorum çocuklarımızı sağlıkla kucağımıza alacağız🫶 amniyosentez için bir endişeniz varsa eğer ki benim hat safhadaydı hiç olmasın çok şükür sorunsuz geçti, normal iğne vurulmasıyla eşdeğer bir can acısı var, zaten bebeğe çok uzak bir bölgede yapılıyor ama hem bugüne kadar olan süreç hem bu süreçten sonrası falan derken ben işlem sırasında ağladım tamamen benim duygusallığım ve stresimden kaynaklıydı. Siz hiç stres yapmayın ben inanıyorum sonuçlarımız çok güzel gelecek. İşlemden sonra ertesi gün kendi doktoruma kontrole gittiğimde suyunun güzel olduğunu söyledi ve kızım yerinde durmuyordu 😂 ilk 2 gün boyunca yemek ve tuvalet ihtiyacım haricinde kalkmadım 4.gün duş aldım, bandı hala çıkarmadım belki enfeksiyon kapar diye bir korkum oluştu,sadece otururken karnımı sıkıştırdığımda zonklama gibi bir his oluyor onun haricinde hiçbir sıkıntı yok. Eminşm sizinde sorunsuz geçecek💓 ha bu arada doktorum ön sonuç temiz gelirse %90 gibi bir oranla ikinci sonuçlarında temiz geleceğini söyledi büyük bir umutla bekliyorum mutlaka buraya da yazacağım💗