Deletedmom_247 Merve_3300 çok yakın kız arkadaşımın oğlunun ismini HAN koydu. Gerçekten o koymasa hiç aklıma gelmezdi böyle isim gerçekten bende çok beğeniyorum bu ismi.
Deletedmom_297 defnevedoruk bece dorukhan öyle asil duruyor ki bizimde listemizde düz doruktan çok daha iyi duruyor
Merve_3300 ylnydgd Alper anım var🤣 ilk oğlum Atilla kayinbabam Alper koyun sonuna felan dedi atillanin yanına başka bisi gelmez bence. Alp le başlayan isimlerden soğudum
Merve_3300 Deletedmom_247 Kaynimin ismi Metehan hani cok severim ama tek cok kısa geliyor. Ama kaynim olmasa kesin metehan koyardım Sumo
defnevedoruk Deletedmom_297 bencede bende çok beğeniyorum ama kızımın ismini de ben koymuştum doruğuda ben koydum eşime ayıp olacaktı hanıda ekleyelim diye ısrar etsem😀
Deletedmom_247 Merve_3300 kız boşver uzun isim de iyi değil. Böylesi hem sadece hem kısa oh. Ama kaynının ismiymiş evet koymamakla haklısın yarın öbür gün başkaları da bizim ismimizi koy gibisinden bir teklif ile gelebilirler.
ylnydgd Merve_3300 o zaman Alper seçenek olmasın 😂😂 Atilla- Altay uyumlu olabilir Altay düşünülebilir sanki.
Merve_3300 Deletedmom_247 Kaanıda beğeniyordum.Kuzenim(sevmem) 4 yaşındaki çocuğun ismini Kaan yapmış 😅bizde akrabada olmasın kafasindayiz. Eşim Göktuğ diyor. Bende pek istemiyorum kendi içime sinen bir şey olursa burdan danışayım dedim. Onu koymak isterim
Deletedmom_247 Merve_3300 ahahahah evet aslında kaan da güzel haklısınız. Kerem,Kerim,Efe,Ege bu isimlerde güzzel aslında. Göktuğ da yumuşak ğ olması bence kötü ya,koymayın. Kendimde de vardı yumuşak ğ gerçekten resmi dairelerde sürekli heceliyordum insanlar tekte söylüyordu isimlerini veya soyisimlerini.
Deletedmom_247 Merve_3300 aşkım bunlar yabancı ismi mi :d hepsi türkçe isim ahahaahh. Hakkınızda hayırlsıı olsun inşallah.
Merve_3300 ylnydgd isim seçmek hamilelikte daha zormuş. Atillayi küçüklükten eşim istiyormuş tanışınca demişti bende çok guzel oğlumuz olursa koyalım dedi öyle koyduk şimdi zulüm ya isim.bulmak🥱
Merve_3300 Deletedmom_247 yani ben diyorumki çok var göktuğ. insanlar popüler die koyuyor genelde. Oda Göktuğ tarihte geçiyor diue Atilla gibi tanrının kırbaçı🥲