Ayseguls_baby anladım çok geçmiş olsun, bizde bildiğim kadarıyla kilo kaybı yok. Doktora gittiğimizde çok şükür almış oluyor. İnşallah yoktur alerjisi falan. Maalesef binbir evhamla dolaşıyorum. İlk bebek bi bilgim yok, etrafımda da öyle bilen birileri yok. O yüzden şaşırıyorum ne yapacağımı. Teşekkür ederim bilgi için