Baklavaseverim o zaman şöyle diyeyim, ben 32 yaşındayım. Benimle eşimin de ailesi zıt kutuplar tamamen 😅 kötüler diyemem asla sadece ara sıra kültür farkından dolayı sıkıntı yaşadığımız oluyor ancak önemli olan sıkıntı ne olursa olsun eşinizle bir ekip olabilmeniz. Eşinizle iletişim kurabildiğiniz, birbirinizi rakip değil de takım arkadaşı olarak kabul ettiğiniz zaman dört duvarınızın dışındaki hiç kimse huzurunuzu bozamaz 🥰 (Ne siz ne de eşiniz izin vermez buna çünkü)