Merhabalar bacımlarr 💃 ben bugün bir anda kalktım ve saçlarımı kestim 😅 kalçama kadar gelen güzelim saçlarımı sütyen çizgisine kadar katlı matlı bir şekilde kestim 😂
Neden bunu anlatıyorum? Çünkü çooook rahatladım! Saçlar anıların izini taşır derler, 2025 yılı bana pek nazik davranmadı maalesef. Hem eşimin hem de benim ailemden kayıplarımız oldu, kaza geçirdim yaralandım yattım, hamile kaldım henüz kalbini duyamadan kaybettik. Bunların hepsi saçımdaymış da onların üzüntüsünü bir nebze atabildim gibi geliyor şu anda 🥹
Neden gebelikte saç kesimi ile alakalı bu kadar hurafe var ki? Neden kesmemiz istenmemiş? Çok da rahatlatıyormuş insanı 😅 Asıl şimdi kendini daha iyi hisseden bi gebe olarak güle oynaya yatıyorum 😂 Neyse yakın gördüm paylaştım bitti, teşekkürlerrr🙋🏼♀️