minikkalp2 Kızlar ses soluğunuz cıkmıyor doğuranlar doğurmayanlar gün sayanlar el atsın sayımızı bilelim
hulya10 minikkalp2 tansiyon sebebi ile 38+1e sezaryen planladık cuma günü kavuşuyoruz çok heyecanlıyım 🥹
Kara96 minikkalp2 uygulamaya göre son 8 gün ama her an gelebilir bugun karnımdan belime vuran ağrım oldu 2 kez 🥲
Ecemsu_12 minikkalp2 son bir hafta açıklığıma baktım 2 santim açılmam var kanama oldu ama hala tık yok bakalım inşallah bu hafta içerisinde doğum gerçekleşir
Kelebek06 hulya10 bana da 39 kadar bekleriz dedi doktor çocukta ilk günden beri 1 hafta ileride .şimdi ben sancım ve doğumun ne zaman baslarsa mi gidecem .ilkim sezaryen
-guzelanne1 Son 12 gün benm de dün kanlı nişanım geldi arada gelen yalancı sancılar dışında bir şey yok 🙈
EsoMom_ minikkalp2 gunum belli değil daha cumartesi pazartesi Salı hangi gün verirse cuma belli olcak kdksjssjdjdf Beklemedeyiz skskskskdkd