mey65 Bencede keseye göre tahmin doğru değil ben 4 haftalıkken gittim kese yuvarlaktı bir hafta sonra tekrar gittim sizin kese gibiydi oyüzden kesenin şekline inanmıyorum ama bebeğin ilk haftalarında kramp ve sancının girdiği yer sol ise kız sağ ise erkek ona inanırım çünkü bunlar bende tuttu hep