bebeklerim__ LadyX bende yulaf tahin karıştırıyorum yiyorum yumurta haslamasi cok iyi geliyor mesela ama yag oranını bilmiyorum boyle boyle ek gıdaya kadar sürüyor 😂
LadyX bebeklerim__ yaaa hamileyken her gün haşlanmış yumurta yiyen ben bu sabah yarısını zor yedim 🙄 ama tahini mutlaka deneyeceğim sevmesem de
bebeklerim__ Havin49_ bacim yeni dogan döneminde hele ki gazli aglak bi bebeyse uyku da cok zor anne icin
Havin49_ bebeklerim__ orası öyle cnm ben annemde kalırken kolikti de annem başka odaya götürüyordu sesi gelmesin yarim diye 40 gün sütüm güzel geliyordu kaynanam geldi uyumayı boşver kafamı kaşıyacak vakit bırakmadı yedi yirmidört milleti başıma üşültürdü oğlum nemden soğudu süt yok diye ve hep beni zorbaldı mama verdim diye hakkımı asla helal etmiyorum ikizlerimin doğumunda yanımda olcak ikiz sütüm yetmez illa mama takviyesi yapacak yine zorbalayacak beni eşim oğlumda ne kadar kavga etti siz mi parasını veriyorsunuz kadın keyfinden mi emzirmiyor gibisinden kafalarına girmiyor
bebeklerim__ Havin49_ adi insanlar ya bırakın annesi baksin iste niye karışıyorsunuz hem bakmıyor hem milleti ususturuyor Allaha havale et canim
LadyX Havin49_ canım kayınvaliden gelip kalmasa yanında olmaz mı çünkü hem ikiz bebekle hem lohusalık ne bileyim yaa çok zorlanırsın Allah yardımcın olsun bence sadece annen gelsin kalsın
LadyX Havin49_ ciddi mi yaaaa 🥹 e bazıları emziriyor bebekleri boğum boğum et bazıları emziriyor bebekleri zayıf o nasıl oluyor
Havin49_ LadyX Cnm işte bazılarının sütü yarıyor eltim kızını 1.5 yaşına kadar emzirdi sütü vardı kızı hala zayıf hala ufak benim oğlum ondan daha yapılı ama benimki emmedi mama ile büyüdü görümcem de kızını emzirdi eltimle görümcem arasında 4 ay var Eltimin kızı büyük görümcemin kızı ay ı dediğin gibi boğum boğum etleri
Havin49_ LadyX Cnm malesef biz kışın beraber kalıyoruz gelme deme gibi bi şansım yok ilk oğlumda ztn annem 40 gün baktı sonra o geldi şimdi doğumum da o olcak annem de kaynanam var diye gelir görür giderim seni diyor çünkü kaynanam sürekli beni kötülüyor annem de gelmek istemiyor
Kubar LadyX Kemik suyuyla yapılan çorbalar çok doyurucu lezzetli oluyor ya hem anne kilo almıyor hem sütün kalitesi artıyor ben boll çorba içerdim özellikle kışın sabah akşam çok güzel gidiyor çocuklarım da tosun gibilerdi 😁
Kubar LadyX afiyet olsun ay yazarken aklıma geldi brokoli çorbası da bebişteki tüm gazı alırdı bi bende mi oldu bilmiyorum onu da çok içerdim kimyon da eklerdim azıcık afedersin tuvalete vs rahat çıkardım hiç kabızlık çekmezdim 😁ben de bebişlerde rahat ederdik
Eddyy Kızlar bebeğin sağlıklı olmasıyla kilolu olması da farklı, mama zaten kilo aldırır ki bebeğin çok kilolu olmasından bahsediyorum ben o da ileride anne için sıkıntı olur kucakta durduğu için sürekli
LadyX Kubar brokoli hiç sevmem 🥲 ama deneyebilirim lezzetli bir tarif bulursam bugün balık var akşama