Günaydın Sevgili Anneler,
Hamileyken nasıl beslenmem gerektiğini çok iyi biliyordum o konuda mütevazı olamayacağım hamile pro max gibiydim 😂 ancak doğumdan sonra ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum sadece emziriyorum bebeğim 3 aylık oldu aslında kilo alımı ideal ama ben daha sağlıklı beslenmeye karar verdim ne yersem sütüm daha yağlı olur ve kızıma kilo aldırır? Bazıları diyor ki şerbetli tatlılar ye 😳 bazıları diyor ki hoşaf 🤷🏻♀️ kafam karışık (çok da sağlıklı bulmuyorum ben bu kadar şekerli beslenmeyi)