Canım benim geçmiş olsun.Yazını görünce yorum yapmak için hemen üye oldum.🙂 9 haftalık çalışan hamişim geçen hafta iş yerinde lekelenmem oldu , doktor düşük tehlikesi dedi progestan iğne yaptırdı tek seferlik ve progestanı aynı zamanda fitil olarak alıyorum günde iki defa.8gündür raporluydum da aynı zamanda.Bugün kontrolüm vardı sıkıntı kalmamış ama tedbir amaçlı bile olsa devam etmem gerektiğini söyledi.Gerçekten bence senin doktorunda sıkıntı var değiştir canım benim gönlünü ferah tut yatıp dinlen inşallah sağlıkla gelecek bebişlerimiz❤