Kahvedelisi Biz 30 haftalık olduk bugün siz kaç haftalık oldunuz Doğum ne zamana denk geliyor bizim ki Ocak başı veya ortası görünüyor sağlıcakla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏 🩷🥰
Lyyda11 Kahvedelisi 35+4 oldukk bugünlerede gelebildik zaman su gibi 3-4 hafta içinde bekliyorum nasipse sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi inşallah 🥹
Kahvedelisi Lyyda11 ayy amin inşallah daha dün gibi test çubukları atıyordum ya yemin ederim çok çabuk geçiyor zaman
1oglanannesi Kahvedelisi maşaAllag günün bol olsun sende sondasin ortalara ne ara geldim bilmiyorum başım o kadar olaylara karışmıştıki 😂bi baktim 15 hafta
Kartalmommy Zelis_ozdrgn aynıyız bende normal düşünüyorum 3 Ocak muhtemelen olabilecek tarih dedi doktorumuz sizinki bir tarih söyledi mi
twokidsmom Kahvedelisi 30+4 olduk bizde😇 ilk oglum 38.haftada dogdu ama bu bebis insallah kendi dogum günüme denk gelir yani 5 ocak🥰
Yarenatakaran [silindi] benimde 30 haftalık 32 de kontrol var sezeryan istiyorum günü 32 de veriliyor mu ?