Muallim3 onu bende duydum böyle yaptığını. Benimde kuzenim gebelik için değil regl düzensizliği için gitmişti gerçekten gitmediği doktor kalmadı kızın ama daha odaya girer girmez yüzüne bile bakmadan hamile misin demiş kendisi ve bunu dediği kişi daha çocuk 16 yaşındaydı. Bir daha da gitmediler zaten. Ben normalde Beyhekim takipliyim ama doktorum da medovaya geçmiş o başlayana kadar medovada güler hanıma gittim çok ilgiliydi benimle ilk defa gitmeme rağmen