esrafi5 Bana 3. Ayda kesenin içinde bebek ve yolk dışında bir cisim gördüğünü söyledi. Bu bebeğin engelli olabileceği anlamına gelebilir dedi. Fakat hayatında ilk defa görmüş.
10 gün sonra gittiğimde yok olmuş dedi. Fakat ben o 10 gün ne yediğimi bildim ne uyuduğumu..
Bana gittiğim süre boyunca hiç kan tahlili yaptırmadı. En sonunda ben gidip sağlık ocağında yaptırdım neyim eksik vs… diye.
5 kilo verdim önemsemedi. Vitamin al yeter dedi. Halbuki 45 kiloya düşmüştüm ve riskli gebelik sayılıyormuşum. Beni hiç uyarmadı.
- Haftada beni perinatolojiye yönlendirdi. Kesede kan gördüğü için. Perinatolog barsağında parlaklık gördü. Down da olabilir kan yutmuş da olabilir dedi.
Tutturdu fetal dna yaptır diye. Ben de her şeye rağmen bu bebeği doğuracağım dememe rağmen her gittiğimde bana çok kötü seneryolar, engelli çocuklar anlatmaya başladı. Ne yapmaya çalışıyorsunuz dediğimde "Belki ikna olursun aldırmak için. Yaşın çok genç daha engelli bir çocuk doğruma dedi.
Yani Tabiri caizse hamileliğimin içine etti.