38+6 bugün artok 39 oluyoruz Nst de ne bi sancı ne bi başka bi şey var ve doktorum istersen sabah sezeryan alalım dedi, isterzende 1 hafta daha bekle dedi bende beklemeyi tercih ettim sizce iyi mi yaptım bilmiyorum herkes niye bekledin git aldır geç dedi ama ben normal için bi ihtimal daha bekleyeyim dedim evet zaten haftaya kadar da hala gelmez sancısı olmazsa mecbur kabul edeceğim sezeryani ama bi umut daha dedim….