Ben devlete gidiyorum şu an. Bir kere kontrol için perinatolojiye gittim. Detaylıya 20.haftada gel dedi. Özel araştırıyorum şöyle 3000 civarına bulursam diye ama kime sorsam 5 6 binden yaptırmışlar. Devlette hiç görüntü vermiyolar eşleride içeri almıyolar diye istemiyorum ama böyle giderse devlete gidicem mecbur. O kadar para vermek istemiyorum