mlkunal 23041988 ben üniversitede kontrollüyüm Şuan 14. Haftaya girmek üzereyim ama randevu almadım detaylıya kaçıncı haftalarda oluyordu. Benim 2. Gebeliği umursayış🤣
Deletedmom_8793 23041988 Aralık son haftasında düşünüyorum 18+3 olduk o zamana tam büyür daha net gösterir
1oglanannesi 23041988 bende nisan annesi olcam sezeryan sonuna düsüyo aslinda zamanı ben 20 si filan giderim 15 hafta suan
gkc990_ @23041988 Bende Nisan Annesiyim yarın kontrolüm var doktoruma soracağım şu hafta da yaptırabilirsin derse yaptıracağım özel takipliyim bu arada
23041988 Ben daha önceki bebegimi özelde yaptırdım devlete yapıyormuş artık randevu bulursam devlete yaptıracagım 20 haftalık olunca
ilginay 23041988 her devlet hastanesinde olmuyo şuan Kayseri ve Ankara da yapıyorlar ben iki tarafa da çok uzak olduğu için özelde yaptıracağım
kaya_kaya 23041988 14+6 dün gittim normal kontrole 3 hafta sonra gel dedi detaylı da isteriz dedi büyük ihtimalle 20-22 haftaları bulur
minnosss58 23041988 bende 15+5im 12 kasımda kontrole gideceğim ne zaman yapmam gerektiğini sorucam daha
ozlemyilmaz60 Ben de 15+5 teyim doktorum bir ay sonrası için detaylı ultrason istedi bu hafta gittiğimde de üçlü tarama testi yaptı özel hastaneye gidiyorum üçüncü gebeliğin💕
powerpuffgirlss ozlemyilmaz60 merhaba ayni haftadayiz haftaya uclu yapacak cinsiyeti bi kiz bi erkek diyolar sizinki bellimi kesin