mombaby2 Belirtileri hiç olmayanlar o kadar şanlılar ki ne diyim ne söyleyim maşallah bizimki de 12.haftaya kalmadan geçer biter inşalalh benim hiç bir şey yapasım yok yemek yiyesim yok zorla sürekli yatma isteği yatsan sa kafan rahat değil ev o halde 3 buçuk yaşında oğlum var geçer gider bir an evvel.
-mavim- mombaby2 aynı ben de böyleyim hiçbir şey yapasım yok 4 yaşında kızım var kusmam yok ama iştahsızlık var iyi beslenemiyorum diye vicdan yapıyorum
SMB mombaby2 ben de öyleyim çok halsi kaldım evim darmadağın toplayacak gücüm yok enerjimi çekmişler resmen oğlum da yerinde durmuyor küçük Umarım geçer bu hallerimiz Yorgunum uykusuzum dinlenip uyuyamıyorum da 🥹🥹😖
elifin_ 8+2 günlüğüm Ben de sat 10 ekim, çok şükür sadece hafif mide bulantım ve göğüs hassasiyetim var, iştahım çok açık hatta
kineem 6+6 olduk bizde en son 5 haftalıkken gittim kese vardı sadece inşallah 17 Aralık’ta gideceğim tekrar nasipse bakalım hayırlısı ♥️
hartung Selamlar 9+4 olduk bugün sat 1 Ekim bulantılarımı prilam ile bastırıyorum ama bazen ona rağmen zorluyor bende 12. Haftayı bekleyenlerdenim 🥲 bir de 6 8 haftalar arasında kahverengi lekelenme oldu progestanla azaldı şuan bitmiş durumda inşallah bir sonraki kontrolde sorun görülmez ilacı bıraktırır
dnzdmrn hartung prilam gerçekten işe yarıyo mu yaa ben yatmadan iki tane alıyorum öğlen de onzyd alıyorum hiç bi işe yaramıyo 🤦♀️
bsrelif busonryavrusu Evet duyduk ölçümlere göre 6+6 günlük dedi doktor. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
hartung dnzdmrn düne kadar 2 haftadır düzenli kullanıyorum işe yarıyordu ama dün akşamdan beri ne yesem çıkarttığım için bugün damardan Zofer ile toparladım biraz 🙁
busonryavrusu cokpardonya Kızlarrr ennn son 7+4 de gittim bi sonra ki randevu mu 12 haftaya verdi siz yeni gebişler ne kadar sürede bi kontrole gideceksiniz bana çok uzun geldi 12 haftalıkken de 2 tarama testi için çağırdı ama şuan 8 haftalığım 1 ay çok uzun değil miii endişe ediyorum bu kadar uzun süre olunca
kizmizimavi cokpardonya benim sat a göre temmuz görünüyor doğum ama sezeryan olacağım için haziranın 25i gibi doğum gerçekleşir diye düşünüyorum. 9+5 olduk inanılmaz halsizim keyifsizim midem yanıyor bulanıyor ve hep uykum var 😅 ilk gebeligimde böyle olmamıştım bu gebelik beni perişan etti 😂
cns5117 emelllllktlu Bende tüp bebekle gebe kaldım 7 haftalık olduk bu haftaya kadar kasık ağrısı göğüs sızlaması vardı sdce son günlerde o da gitti insanı tedirgn etmiyor değil acaba bi sorun mu var diye ama böyle olan çokmuş umarım bebişler sağlıklıdır da şans olur belirti yaşamamak☺️
dnzdmrn hartung düne kadar çok bulanmadığı için etki etmiş olabilir mi 🫣çünkü boşuna içiyo gibiyim hiç bi hayrını görmedim kusmalar kopmalar takılıyoruz öyle 🤦♀️