ErsBegAs benim çocukların arası 17 ay bacım ondan dedim 😂ben yaptım sen yapma ikiz gibiler evim tam bi anasınıfı 😂düzensiz olması çok normal benimde öyle 2 ay emdi oğlum sonra emmedi bi düzensiz oldu erken oldum bu ay 1 hafta önceden sende olursun bence geçen ayda benim 10 gün kadar gecikti