ErsBegAs Kızlar ya ben sezaryen sonrası full emzirmeme rağmen 60 gün sonrası regl oldum.. Fakat o reglden sonra 12 gün oldu geciktim.. Emziriyorum diyedir dimi? Olacakmışım gibi belirti de yok ama çok akıntım var beyaz 🥲 değilimdir dimi
Busranur_mnts ErsBegAs çok emzirmesen de süt hala geliyorsa hormonlar aktiftir adeti düzensiz yapabilir
Alya05 ErsBegAs annaaaaaaa yok be değilsin daha yeni kırkın bitti bacım Bende düzensizlik var ondan öyle olmuşsun
ErsBegAs Baklavaseverim penbe_karisi myangelson Dadas deletedmom43191 LadyX GirlandBoy_Mom Tey tey teeeyyy regl oldum oleeey 🧿🧿🤣🤣🤣
ErsBegAs deletedmom43191 prezervatif 🥲 ama doktorum bana öyle dedi ama dedi ki hepsinin oranı aynı dedi ama
deletedmom43191 ErsBegAs eyvah eyvah aslan abi olabilir 😊 prezervatif oyle pek de güvenilir değil delik cikiyo bisey oluyo sikinti yani
ErsBegAs deletedmom43191 dursun şimdi olmasın sonra yapıcam söz djjsns 12 kasım randevum var benden habwr bekleyin djshbsbs
ErsBegAs Alya05 inşallah Allahım zamanında sen güzel ayarlar verirsin bir tane şimdi değil Allahım nolur ama bem tabii 3 çocuk istiyorum yine Allahım
deletedmom43191 ErsBegAs ahahah adres ver alıp gelem birlikte yapak 🤣🤣 ben sana alıştıra alıştıra hamilesin derim 🤣🤣