Kelebekkkk34 Kızlar konuşalım biraz. Ben 1 buçuk yıllık evliyim hiç korunmadım ama gebelik oluşmadı her ay ümitle test yapıyorum ama olmuyo. Siz ne kadar süre denediniz ne kadar sürede gebe kaldınız
Dinolisoo 2 sene sonra hamile kaldım pcos sebebli olmadı maalesef çatlatma iğnesi kullanarak hamile kaldım.
Kelebekkkk34 ozlem5506 oo baya yorucu bi süreç olmuş 🥲 sağlıkla ilerlesin inşallah 🌸 kaç yıl sonunda gebe kaldın canım
Dinolisoo Kelebekkkk34 teşekkür ederim 🌸 ben 1 senemde klomenle denedim çatlatma iğnesini olmadı bende de. O zaman bir daha yapmak istemedim 2 senem dolduğunda gonalf ile çatlatma iğnesi yaptık o zaman tuttu. İnşallah sende en kısa zamanda güzel haberler alırsın canım💖
Kelebekkkk34 Esma006 evet pcos var. Klomen ve femara işe yaramadı iğneyle büyüttük çatlatma iğnesi oldum ama yine gebe kalamadım malesef 🥺
ozdemirayca Kelebekkkk34 ben femara kullanmıştım ama progesteron değerim çok düşük olduğu içindi ve 4. Ayda gebeliğim başladı yumurta kaliteni arttıracak vitaminler var orzax firmasının kadın ve erkek formu var ve bence sürekli olsun diye düşünme akışına bırak ☺️🙏🏻
Kelebekkkk34 Dinolisoo yaa ne güzel canım 🌸 benim klomen ve femara işe yaramadı gonalfle çok sayıda yumurtam büyüdü ama yine nasip olmadı bekliyorum
Bukad Bende 10 aydır deniyorum 1kere kimyasal gebelik geçirdim bu ay da femara ve çatlatma iğnesi kullandım ama bakalım inşallah olur çok yorucu bi süreçmiş 25yaşındayım 15aylık evliyim🌸