Gul1402 benimki doğum kanalında ama doktorum sezeryanla alıcak 35+5 günlük benim doğumum beli değil gebelik şekerim var bilmiyorum ne zaman olacak dün nst beğenmedi doğuma alacaktı sabaha alıcam dedi şükür ki bebeğim haraketlendi ve almadı bebeğimi bende şeker olduğu için bebeği sersemletmiş insülin de yapıyorum ama bebek sersemlemiş😞