sidibal sevdakuzey cinsiyeti sadece doktora raporluyorlar öyle demişlerdi. Benim raporum da cinsiyet yok mesela
[silindi] sevdakuzey sağlıkla gelsin bebişiniz inşallah. Kaç güne geldi sonucunuz? Bence cuma günü kan verdim aynı firmaya bekliyorum.
cdss sevdakuzey testte genelde yazmıyor diye biliyorum firma ayrıyetten arayıp kendisi açıklıyor benim öyle olmuştu
CEKAS sevdakuzey direkt belirtmemiş cinsiyeti ancak şöyle bir durum var. Sonuçlarda “x ve y kromozomlarında” anomalileri düşük risk olarak sınıflandırmış. Eğer bu bir genel başlıksa (x ve y kromozomlarında) test şirketinin yaptığı o zaman bilemeyiz. Ancak genel değil ise ve “x kromozomlarında” gibi bir ifade diğer sonuçlarında (kız örnekten alınan) gözüküyorsa o zaman erkek diyebiliriz. 🙋🏼♀️
linamoms2 sevdakuzey 99 tane kromozom bakılcak diyince bende sanıyorum 99 tane ayrı ayrı sonuclandırılcak değişikmiş. Doktorunuza atmışlardır sonucu o size cinsiyet için bişi dedimi
honeyandsun Fetal dna sonucu böyle mi gözüküyormuş şaşırdım biz de yaptırmayı istiyoruz ilerleyen haftalarda öğrendiğim iyi oldu 🙂↕️ Ayrıca yazar cinsiyet sanıyordum ama yazmamış. Chatgptye göre erkekmiş bu arada y kromozomu yazdığı için onun yalancısıyım 🤷♀️
sevdakuzey honeyandsun her firmada farklı sonuç çıkıyor ekranı sanırım 🥰 evet cinsiyet sadece doktora söyleniyormuş teşekkür ederim
isimsiz19 sevdakuzey bende bu firmada yaptırdım x,y kromozomu düşük risk olarak değerlendirilmiştir demiş yani erkek kromozomlardan benim ki kız elhamdillah sağlıklı sonuç aldım🙏 sonuç seninde hem sonucun temiz hemde cinsiyeti erkek🤍
sevdakuzey [silindi] ben biraz da darlamış olabilirim ama 😂😂 doktora gidicem gitmeden sonuç çıksa güzel olur gitmişken gösteririm dedim konuştuğum kişi de laboratuvar ile iletişime geçti gün içerisinde iletilecekmiş dediler ilettiler sağolsunlar😂😂🥰
[silindi] sevdakuzey yarın bende bir mesaj atayım tahmini kaç güne çıkmış olur diye🫢 inşallah sağlıklı sonuçlar alırm bende❤️
degerlicns [silindi] Merhaba sizde mi intergene verdiniz acaba ? Bende birkaç saat önce verdim. Acaba ne zmana çıkar :/