Nilasya12 Kızlar neler yapacaksınız çok erken daha ama ben sabahtan yapıp bırakayım dşyorum akşama doğru yorgunluk çöküyor 😂😂😂
MerveLeo Nilasya12 tavuk mantar krep patates. Cafe yemeği diyorum ben ama seviliyor evde. Tavuk olduğu için mecbur akşamüstü yapıcam ısıtma olmasın diye
honeyandsun Taze fasülyeyle pilav var dünden eşim onu yesin. Mide bulantım o kadar çok ki hiç yeni yemek yapacak halim yok 🥲
Nilasya12 honeyandsun kaçıncı haftadasınız benimde çok oluyordu bulantım 25ten sonra geçti uzun sürdü umarım sizin kısa sürer çoğu kışının 16dan sonra bitiyormuş bulantısı
Nilasya12 Deletedmom_7156 bende barbunya pilav salata düşünüyorum çorbaya da niyetim var ama bakalım yaparım belki 😬😂
Deletedmom_7156 Nilasya12 evdekiler değilde ben çok yemek seçtiğim için çok zorlanıyorum ama peynirli börekle düşünüyorum az bide şehriye çorbası
honeyandsun Nilasya12 6.haftadayım öncesinde de bulanıyordu ama tolere edebiliyordum ilk defa iş yapamayacak kadar kötüyüm
Sltn_2010 Nilasya12 Mercimek çorbası ,balık ve salata düşünüyorum yanına da irmik helvası yapacağım normalde bende sizin gibi sabahtan yapıyorum ama bunları akşam üzeri yapacağım
Alya05 Nilasya12 Size fikir olsun Çöp şiş Karnıyarık Saçtava Peynirli veya patatesli tepsi böreği Ispanak yanına çorba Dolma Lahana sarması Kuru fasülye pilav Fırında tavuk