Zeliha_plt38 ablam 2 sene önce vip paketten sezaryen doğum yapmıştı. Vip odalar çok güzel çok büyük fakat o zaman süsleme dahil değildi şuan dahil mi bilmiyorum ama biz kendimiz balon falan alıp süslemiştik. Kuaför hizmeti , fotoğraf çekimi , spa indirimi , lohusa şerbeti falan vardı. Onun dışında biz kendimiz ikramlık götürmüştük