Be1234 penbe_karisi aslında inneden pek korkmuyorum hamileliğin başından bu yana kan sulandırıcı kullanıyorum alışttım inneye ama hani karnımda his olur mu onu düşünüyorum panik yapar mıyım
Alya05 Be1234 ayy bende Oksapar kullanıyorum göbeğim artık iğneyi hissetmiyor bile direk batırıp yapıyorum 🤣🤣 Peki doğumdan kaç gün önce iğneyi bırakacaksınız
Be1234 Alya05 göbeğimden vurmuyorum artık eşim kolumdan vuruyor dogumdan 15 gün daha kullanacağım doktorum öyle söyledi
penbe_karisi Alya05 ya insanların abartisina bakmayın ameliyat oluyoruz sonucta basit birşey değil 😀😀
Alya05 Be1234 Allah Allah peki doğum zamanına kullnamk kötü değil mi hani kan sıvılaşıyor ya fazla kanama olmaz mı acaba
Alya05 penbe_karisi ne bileyim bizim millet zaten abartmayı seviyor biraz 🤣🤣 sonra olan bize oluyro ha böyle korkuyoruz 😀
Be1234 Alya05 doğuma gideceğim gün vurmacagım aspirinde içiyorum onu doguma iki hafta kala bırakmam lazımmış
penbe_karisi Alya05 😁😁😁😁aman aman sakinnnn olll az kaldii kız bilmiyorum kız benim içimde korku yok maşallah tam doğuma var ama ne bileyim evladıma kavuşacağım günü iple çekiyorum ♥️♥️😍🥰💖