Günaydın kızlar nasılsınız 🌸
33 haftalığım dün akşam kontrole gittim Dr dedi 36. Haftada gelirsin sezaryen için gün vereceğim, ama içime bi korkusu girmiş o narkoz sonrası ağrılardan korkuyorum sırta vuruşan iğneden korkuyorum nasıl olacak bitecek bilmiyorum
Bi taraftan heycan bi taraftan korku