m89 bence kan değerlerinize detaylıca bakılsın, değerler düşük olunca zaten bebek de kandan besleniyor iyice yetersiz geliyor, vücutta beyne kan göndermek amacıyla sizi yatar pozisyona getirmeye çalışıyor,bende bikaç kere baygınlık geçirmiştim doktorum bu şekilde çaıklamıştı kan ilacı ve folik asit kullanmıştım diğer vitaminlerime de dikkat ettim düzeldi, bolca dinlenin birden ayağa kalkmayın kendizi yormayın :)