paristanbulima61
Bu sebeple hastanede yattım 10 gün ilaç tedavisi aldım o test bende pozitif çıktı başta yok dediler yarım saat sonra silik şekilde çizgi gözüktü maalesef benim haftam küçük 26 haftalığız benden baya geliyordu ilaçtan önce altıma yapmışım gibi sırılsıklam oluyodu tabi ilk geldiğinde ben böyle bişeyi düşünmemiştim o yüzden gitmemiştim de bebeğimin suyu şuan çok az 34. Haftayı görmeyi bekliyoruz bana dua edin bugün de çıkarmıyolardı ama ben imzamı atıp sıkı takip evde istirahat şartıyla kendim çıktım