Gittim acile amniosure diye bir test yaptılar gelen su amnion sıvısı mı değil mi diye. Negatif çıktı. Yani amnion sıvısı değilmiş. Çok şükür herşey yolunda gidiyor, evime döndüm. Ama eğer öyleyse yatış vericez 1 hafta falan dediler vallahi korktum. Allah kimseye vermesin. Herkes evladına sağ salim kavuşsun🥰