Arbie evet canım hep internetten alışveriş yaparım hatta bebeğimin herseyini internetten aldım malesef bulunduğumuz şehirde hiçbirşey olmadığı için. Burada tayinciyz. Bugüne kadar hiç böyle birşey yaşamadım ya herşeyi de kendim yapmaya çalıştım evde elimden geldiğince masraf çok diye tek bunları özendim uğraşmayayım alayım dedim onda da böyle üzüldüm