papatya_47 Rabiaglrr benim Mart sonu veya Nisan başı görünüyor benimde ikinci hamilelik ilki gibi heyecanlıyım .
ilkannelik1 Rabiaglrr nisan anneleri gebelik nasıl gidiyor şikayetiniz var mı benim aşırı bel ağrısı var 🥲
thegirlinahood Benim de 2. Gebelik ve nisan ortası gibi görünüyor. Doktorumuz kız dedi. Heyecanla bekliyoruz 🥰 5 yaşında oglum var o hepimizden heyecanlı kardesi icin.
patateslimanti Benimde Nisan ortası doğacak kızım inşallah. Baş ağrısı ve uyuklama var bende sürekli :)
busra34__ sedefcglyn magnezyum kullanmanı öneririm çok iyi geliyor çok şükür 12. Haftada kuyruk kemiği ve tam sırtının alt kısmı öyle ağrıyordu ki ayakta zor duruyordu çok şükür geçti doktorunuza söyleyin o zaten söylüyor toz olanı filan da var ben microbon k kullanıyorum iyi geldi bana
busra34__ elifmrlll magnezyum kullanıyor musunuz benim de belimmçok ağrıyordu ayağa kalktığım anda hiçbişey yapamıyordum resmen magnezyum başladım şükür geçti geçmiş olsun