Aysegulbebek Şuan 8.4 haftaligim 12. Haftada kontrolümüz car cinsiyet belli olur dedi siz ne zaman öğrendiniz cinsiyetlerini bebişlerinizin?
Kuzeyinannesiiii Aysegulbebek hayir canim olmaz ben 13 haftada gitmistim tahminde bulunmustu 16 haftada cikolata yiyip gittim 16da kendini gostermisti
Kelebek123 Aysegulbebek doktorun tecrübesi, bebeğin pozisyonuna bağlı olarak belli olabilir. Ben 13+2 de öğrendim.
aysecam Aysegulbebek Ben 16 haftalık oldum daha öğrenemedim 12 de tahminde bulundu sadece hala belli değil 🙄
Seherr Aysegulbebek bana 13 haftalıkken kıza benzetti ama net konuşmadı o yüzden 16. Haftaya kadar beklicem alışveriş için 😇 sonradan değişir mi acaba ya
Beyazlale Canim eger sansliysan kendini gosterirse belli oluyor yani ogrenen arkadaslarim var. İnsallah bende ogrenirim cok merak ediyorum 🙏😊
mrsdoruk Aysegulbebek pozisyonu net ise olur ama genelde 16. Haftada öğreniyorlar şahsen benim oglum 10. Haftada kendini göstermişti
Ggizemsnl Aysegulbebek tahminde bulunur canım kesin konuşmaz. Kesin için 16. Haftayı bekle derim. Ben bir hafta sonra kesin öğreneceğim 🙏
Manur Aysegulbebek Belli oluyor canım tam emin olamasalar da erkekse özellikle söylüyorlar şahsen ben 12 haftada erkek bebeğim olacağını ogrendim
Seherr aysecam yaaa neden öğrenemediniz göstermedimi minnoş :) ben hep erkek istedim ilk çocuğumu ama doktor kıza benzetti alıştırdım şimdi kendimi kıza yeterki sağlıklı sıhhatli olsunlar 16.haftada tekrar gidiyim de netleşir heralde :))