Kızlar geçen hafta 11+6 günlük gebeydim doktorum serklaj kararı verecekti plesenta bir yerleşsin bakalım nereye yerleşecek dedi. Ben o an bu lafı normal karşıladım . Ama çevremde bahsedince ne alaka ilk plesenta oluşur ve yerleşir dediler o gün bugündür aklımda kaldı. Hem randevu günüm var hemde elimiz o kadar sıkışıkkı hiç paramız yok. 2 haftaya kadar da gidemicem. Peki bu plesenta bebek oluşmadan önce oluşmaz mi plesenta oluşmamış daha oluşup yerleşsin ona göre bakalım dedi bunda bir sorun yok mu??