LadyX bence eşiniz bahane ediyor olabilir. Arkadaşım da bir dönem benimle beraber dansa geliyordu ve onun cocugu o zamanlar 5 yasındaydı. Eşi çocuk sürekli ağlıyor diye şikayet edip, eve gel falan diye arıyordu. Bazen eşler bahane arıyor gibi geliyor. Ama size mental olarak iyi geliyordur ve kendinizi iyi hissetmeniz açısından bırakmayın derim. Çok kısa süreliğine gidip geliyorsunuz zaten.