İyi akşamlar sevgili anneler,
Size danışmak istediğim bir konu var. Beni biliyorsunuz normalde çalışıyordum ama şu an doğum iznindeyim ve bebeğim 1 yaşına gelene kadar kendim bakacağım. 7/24 evdeyim. Tek başımayım. Ailemden farklı bir şehirdeyim. Bebeğimi desteksiz büyütüyorum. Bebeğim üç aylık oldu. Ben hamileliğimden önce de hamileliğimde de düzenli spor yapan biriydim. Doğumdan sonra da doktorumun izniyle 40.günden sonra yüzmeye başladım. Haftada iki gün havuza gidiyorum. Git gel toplamda max 1 buçuk saat sürüyor. Ama son bir haftadır her gittiğimde bebeğim çok ağlıyormuş ve eşim susturamıyormuş. Bu durumda sizce ne yapayım? Vicdan azabı çekiyorum. Sporu komple bıraksam mı