Der_yaa ya aslında korkucak bişey yok biliyoruz en fazla 1 hafta çekeceğiz ki ikinci sezeryanın daha kolay oldugunu söylüyorlar ama ne yaşayacağımızı bildiğimiz için stres yaşıyoruz. Ben suan mesela bir an önce o ameliyat anı bitsin odama geçeyim diyorum oraya odaklandım tamamen